Oxford Reading Tree TreeTops Greatest Stories: Oxford Level 8: Tall and Tiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Reading Tree TreeTops Greatest Stories: Oxford Level 8: Tall and Tiny koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
215 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Step into the world of King Arthur as he faces a huge giant and meets a boy as small as a thumb! Two classic folk tales retold by Jeanne Willis. TreeTops Greatest Stories is a series of timeless classics for children aged 711. Its much-loved stories, beautiful artwork and careful levelling make…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oxford Reading Tree TreeTops Greatest Stories: Oxford Level 8: Tall and Tiny je 215 Kč

Výběr knih autora Jeanne Willis

Zobrazit všechny knihy autora Jeanne Willis
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.