Pacient

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pacient koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pacient koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pacient koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pacient koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Pacient koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pacient koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pacient koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Renomovaný neurochirurg David Evans má před sebou strašlivé rozhodnutí. Pokud jeho příští pacient odejde z operačního sálu živý, jeho malá dcerka Julia zemře rukou nebezpečného psychopata, který ji unesl a drží ji na neznámém místě. Zoufalé odpočítávání začíná pro doktora Evanse v okamžiku, kdy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pacient je 324 Kč

Výběr knih autora Juan Gómez Jurado

Zobrazit všechny knihy autora Juan Gómez Jurado
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.