Pád modrého ptáka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pád modrého ptáka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád modrého ptáka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád modrého ptáka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Pád modrého ptáka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zakládající člen ODS zažil ty nejlepší časy silné občanské strany a byl také u jejích propadů. Pohled Petra Štěpánka je cenný, protože nikdy nebyl existenčně závislý na veřejných funkcích. Dění uvnitř politické strany sleduje okem člověka, kterému záleží především na prosazování programu a na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pád modrého ptáka je 162 Kč

Výběr knih autora Petr Štěpánek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Štěpánek
Výběr knih vydavatele Naštvané matky

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naštvané matky
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.