Reportáž psaná po popravě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 43 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reportáž psaná po popravě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
43 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reportáž psaná po popravě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reportáž psaná po popravě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reportáž psaná po popravě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Reportáž psaná po popravě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
49 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Jen dvě odvětví u nás fungují hůř než politika. Justice a média,“ říká spisovatel a hudebník Petr Štěpánek, autor knihy Reportáž psaná po popravě, a dodává: „Kdysi jsem to říkával jako veselý bonmot, dnes už vím, že je to smutná pravda.“ Petr Štěpánek byl v letech 1994 – 2003 (de facto),…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reportáž psaná po popravě je 45 Kč

Výběr knih autora Petr Štěpánek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Štěpánek
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.