Pan Náladový

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pan Náladový koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pan Náladový koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pan Náladový koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Pan Náladový koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Pan Náladový koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pan Náladový koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pan Náladový koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pan Náladový koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
V ten den, kdy jsem zastavila před rozlehlým domem Daxe Moodyho, jsem vůbec netušila, co přijde. Jako masérka na objednání jsem byla zvyklá docházet k cizím lidem, ale nikdy se mi nestalo, že by mým klientem byl pohledný, tajemný, svobodný muž a navíc mladší, než bych očekávala. Poprvé se sice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pan Náladový je 326 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.