Paní na zámku Ashmore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paní na zámku Ashmore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paní na zámku Ashmore koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paní na zámku Ashmore koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Paní na zámku Ashmore koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další příběh rodinné ságy se odehrává v roce 1903 v Anglii. Giles, třetí hrabě ze Staintonu, uprchl před dusivými hospodářskými povinnostmi do Egypta, kde pokračuje ve svém výzkumu. Doma zanechal manželku Kitty a malého syna. Kitty, která se snaží prosadit jako paní domu, naráží na nepochopení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Paní na zámku Ashmore je 412 Kč

Výběr knih autora Cynthia Harrod-Eagles

Zobrazit všechny knihy autora Cynthia Harrod-Eagles
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.