Panic. TV Tie-In Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Panic. TV Tie-In Edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Panic. TV Tie-In Edition koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Panic. TV Tie-In Edition, Autoři : Lauren Oliver, Rok vydání : 2021,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Panic. TV Tie-In Edition je 301 Kč

Výběr knih autora Lauren Oliver

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Oliver
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.