Believe Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Believe Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Believe Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
The devastatingly romantic fifth novella in the New York Times and USA Today bestselling Shatter Me series, chronicling the events after Imagine Me, the explosive sixth novel. Juliette and Warner fought hard to take down the Reestablishment once and for all. Life in the aftermath isn't easy, as…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Believe Me je 403 Kč

Výběr knih autora Tahereh Mafi

Zobrazit všechny knihy autora Tahereh Mafi
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.