Crush It!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Crush It! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Crush It! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Crush It! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Není skladem

Krátký popis
Do you have a hobby you wish you could do all day? An obsession that keeps you up at night? This title shows you how to use the power of the Internet to turn your real interests into real businesses.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Crush It! je 413 Kč

Výběr knih autora Gary Vaynerchuk

Zobrazit všechny knihy autora Gary Vaynerchuk
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. USA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.