Parta z Tiché strany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Parta z Tiché strany koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parta z Tiché strany koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parta z Tiché strany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Parta z Tiché strany koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Parta z Tiché strany - Jedlička Pavel. Parta kluku se rozhodla vydat do sousední čtvrti vypátrat tajemství jakéhosi tajemného hrnce. Do Sténadel však mají Tichostraníci vstup zakázán. Chlapci tam však chtějí stůj co stůj. Proto musí jít tajně, v přestrojení. Hned po vstupu do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Parta z Tiché strany je 212 Kč

Výběr knih autora Pavel Jedlička

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Jedlička
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.