Svědectví mrtvých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svědectví mrtvých koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svědectví mrtvých koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svědectví mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Svědectví mrtvých koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý vrah má své slabé místo. Jen je najít… Na pozemku bývalého kláštera se začalo stavět. Buldozer odkryl desítky dětských lebek a kostí. Za pár dní se za klášterem najdou další těla. Ale tahle jsou jiná… Regionální tým pro závažné zločiny čeká velmi těžká práce. Způvodní sestavy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svědectví mrtvých je 286 Kč

Výběr knih autora Val McDermid

Zobrazit všechny knihy autora Val McDermid
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.