Pavel Nešleha Stopy síly / Traces Of Force. Fotografie z let 1971-2002 / The photographs from 1971-2002

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pavel Nešleha Stopy síly / Traces Of Force. Fotografie z let 1971-2002 / The photographs from 1971-2002 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pavel Nešleha Stopy síly / Traces Of Force. Fotografie z let 1971-2002 / The photographs from 1971-2002 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pavel Nešleha Stopy síly / Traces Of Force. Fotografie z let 1971-2002 / The photographs from 1971-2002 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pavel Nešleha Stopy síly / Traces Of Force. Fotografie z let 1971-2002 / The photographs from 1971-2002 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha poskytuje pronikavý vhled do fotografické tvorby malíře Pavla Nešlehy (1937 – 2003) a citlivě obnažuje její myšlenkovou podstatu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pavel Nešleha Stopy síly / Traces Of Force. Fotografie z let 1971-2002 / The photographs from 1971-2002 je 88 Kč

Výběr knih autorů Mahulena Nešlehová , Petr Wittlich

Zobrazit všechny knihy autora Mahulena Nešlehová, Petr Wittlich
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.