František Bílek a jeho pražský ateliér

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 969 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

František Bílek a jeho pražský ateliér koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
969 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Bílek a jeho pražský ateliér koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 032 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Bílek a jeho pražský ateliér koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 087 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Bílek a jeho pražský ateliér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
890 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace vydaná při příležitosti znovuotevření Bílkovy vily (nové expozice Galerie hlavního města Prahy) obsahuje texty významných českých historiků umění, kteří ozřejmují pozadí doby a souvislosti spojené s projektováním pražského ateliéru na Hradčanech. Stať Petra Wittlicha přibližuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy František Bílek a jeho pražský ateliér je 994 Kč


Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.