Praga modernista. Formas de un estilo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praga modernista. Formas de un estilo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praga modernista. Formas de un estilo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praga modernista. Formas de un estilo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praga modernista. Formas de un estilo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Španělská verze kulturně historického průvodce od předního evropského znalce secese provází návštěvníka Prahy jejími secesními památkami. Představena je zejména pražská secesní architektura.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praga modernista. Formas de un estilo je 339 Kč

Výběr knih autora Petr Wittlich

Zobrazit všechny knihy autora Petr Wittlich
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.