Pavučina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pavučina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Carmen Sanchezová je tvrdá a nekompromisní federální agentka, která důsledně ctí literu zákona. Když je však napadena její sestra Selina, běžné vyšetřovací postupy náhle nestačí. Útok totiž souvisí se sérií brutálních vražd, jež právě vyšetřuje. Dostává se do úzkých, a tak žádá o pomoc…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jeffery Deaver , Maldonado Isabella

Zobrazit všechny knihy autora Jeffery Deaver, Maldonado Isabella
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.