Pejsek Tom na prázdninách - Obrázkové čtení, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pejsek Tom na prázdninách - Obrázkové čtení, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pejsek Tom na prázdninách - Obrázkové čtení, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pejsek Tom na prázdninách - Obrázkové čtení, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Pejsek Tom na prázdninách - Obrázkové čtení, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pro zvídavé předškoláky a žáky 1. třídy nabízíme obrázkové čtení. Knížka Pejsek Tom na prázdninách je volným pokračováním velmi úspěšných a dětmi oblíbených knih Pejsek Tom a jak to začalo a Pejsek Tom a jeho trampoty. Tentokrát se s pejskem Tomem a jeho lidskou smečkou vydáme na prázdniny k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pejsek Tom na prázdninách - Obrázkové čtení, 1. vydání je 103 Kč

Výběr knih autora Petr Šulc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šulc
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.