Penzion

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Penzion koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Penzion koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Penzion koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Penzion koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Penzion koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Penzion koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Penzion koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vlastním stínům neutečeš. Psychologický thriller o páru s děsivým tajemstvím. Jamie a Victoria se velmi dlouho a bezúspěšně snažili o miminko. Když se nakonec na těhotenském testu ukázaly dvě čárky, vypadalo to jako zázrak. Konečně se mohli těšit na to, že se stanou rodiči. Několik týdnů před…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Penzion je 339 Kč

Výběr knih autora Robin Morgan-Bentley

Zobrazit všechny knihy autora Robin Morgan-Bentley
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.