Perleť na klice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Perleť na klice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perleť na klice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Perleť na klice - Nachtmanová Petra. Příběh o síle přátelství mezi mužem a ženou, o zradě, tragické události, ale také o radostech všedních dnů... Stačila chvilka, aby se Marta ocitla na prosperující farmě zcela sama. Tragédie ji připravila o milovanou rodinu. Jednou jí do života…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Perleť na klice je 202 Kč

Výběr knih autora Petra Nachtmanová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Nachtmanová
Výběr knih vydavatele Petunky

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petunky
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.