Spot Goes on Holiday

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spot Goes on Holiday koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Spot Goes on Holiday koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spot Goes on Holiday koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
128 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Spot Goes on Holiday koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spot is loved by toddlers all around the world. In this title, Spot and his parents go to the seaside and discover all the fun that can be had in the water and on the beach.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spot Goes on Holiday je 187 Kč

Výběr knih autora Eric Hill

Zobrazit všechny knihy autora Eric Hill
Výběr knih vydavatele Warne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Warne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.