Spot Stays Overnight

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spot Stays Overnight koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spot Stays Overnight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Spot Stays Overnight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Spot Stays Overnight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Join Spot as he stays overnight in this classic lift-the-flap tale - now available as a board book!Spot can''t wait to stay overnight at Steve''s house, but he forgets to pack an important item - his teddy! Luckily, Spot''s Mum saves the day... and night!With fun flaps to develop fine motor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spot Stays Overnight je 206 Kč

Výběr knih autora Eric Hill

Zobrazit všechny knihy autora Eric Hill
Výběr knih vydavatele Warne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Warne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.