Plánování města

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plánování města koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plánování města koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plánování města koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Plánování města koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Plánování města koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
439 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace fakultního ateliéru Kohout–Tichý, za nímž stojí prof. Ing. arch. Michal Kohout a doc. Ing. arch. David Tichý, Ph.D., předkládá komplexní pohled na urbanistický rozvoj. Integruje principy udržitelného rozvoje s pochopením měřítkových souvislostí vystavěného prostředí a koordinace jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plánování města je 396 Kč

Výběr knih autorů Michal Kohout , David Tichý

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kohout, David Tichý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.