Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Hromadné bydlení nabízí ucelený pohled na typologii bytových staveb uspořádanou do originálního systému. Systematika je demonstrována na 69 příkladech staveb hromadného bydlení postavených v posledních sto letech. Publikace má ambic i stát se pomůckou všech, kteří se problematikou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hromadné bydlení / Collective Housing - Systematika prostorových typů / A Spatia Typology je 306 Kč

Výběr knih autora Michal Kohout

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kohout
Výběr knih vydavatele ČVUT

Zobrazit všechny knihy vydavatele ČVUT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.