Plášť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 626 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plášť koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plášť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
554 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Plášť - Hill Joe. Od Joe Hilla – autora fenomenální série Zámek a klíč. Plášť: Edice Deluxe obsahuje sérii Plášť i její prequel Plášť 1969. Plášť – Strhující temný příběh o moci, nenávisti, lásce a pomstě vznikl rozvedením povídky Joe Hilla ze sbírky Bobby Conroy vstává z mrtvých.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plášť je 590 Kč

Výběr knih autora Joe Hill

Zobrazit všechny knihy autora Joe Hill
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.