Plnou parou do pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plnou parou do pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plnou parou do pohádky koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Plnou parou do pohádky koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plnou parou do pohádky koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plnou parou do pohádky koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Není skladem

Plnou parou do pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plnou parou do pohádky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plnou parou do pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem

Plnou parou do pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Není to tak dávno, co krajinou uháněly parní mašinky, pískaly na své píšťaly a doprovázela je oblaka hustého dýmu. Lokomotiva Třistadesítka vypráví společně s ostatními mašinkami pohádkové příběhy o setkání s vílou, vodníkem a dalšími nadpozemskými bytostmi. Nechybí ani povídání o starostech i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plnou parou do pohádky je 218 Kč

Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.