Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha leteckých snímků města Plzně.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plzeň z nebe po deseti letech. fotografie Jaroslava Vogeltanze je 270 Kč

Výběr knih autorů Petr Flachs , Petr Mazný , Zdeněk Hůrka

Zobrazit všechny knihy autora Petr Flachs, Petr Mazný, Zdeněk Hůrka
Výběr knih vydavatele Starý most

Zobrazit všechny knihy vydavatele Starý most
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.