Po čom vždy túžila

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Po čom vždy túžila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Po čom vždy túžila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čom vždy túžila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
433 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čom vždy túžila koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čom vždy túžila koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po čom vždy túžila je emóciami nabitý príbeh troch generácií žien: Kathleen, jej matky Eleanor a jej babičky Fiony. Každá žena odišla z domu, aby unikla minulosti svojej rodiny a začala nový život. Pred tridsiatimi piatimi rokmi Kathleen ušla z domu v zúfalej snahe zbaviť sa bremena chudoby a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Po čom vždy túžila je 447 Kč

Výběr knih vydavatele Kumran, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.