Pochovaní zaživa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pochovaní zaživa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pochovaní zaživa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Pochovaní zaživa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pochovaní zaživa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pochovaní zaživa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pochovaní zaživa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Pochovaní zaživa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Každý sa túži dožiť šťastnej a dôstojnej staroby. Mnohým sa celoživotné snaženie vydarí a ich život vyústi do vysnívanej pokojnej jesene, iní majú smolu, dožijú sa ignorácie od rodiny a nezriedka im ide o život. Práve o holé životy ide aj starým ľuďom pochovaným zaživa v dome hrôzy. Tu sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pochovaní zaživa je 304 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.