Pocta Věře Štangové

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pocta Věře Štangové koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celé generace studentů si profesorku Štangovou pamatují jako skvělou pedagožku, jejíž semináře i přednášky jsou vyhledávány pro fundovaný a precizní výklad, ale i jako vlídnou a zkušenou vedoucí absolventských prací. Kolegové a přátelé si jí váží jako noblesní dámy s přirozeným diplomatickým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pocta Věře Štangové je 550 Kč

Výběr knih autora Kristina Koldinská

Zobrazit všechny knihy autora Kristina Koldinská
Výběr knih vydavatele Aleš Čeněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aleš Čeněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.