Pod slnkom Turína

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pod slnkom Turína koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod slnkom Turína koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod slnkom Turína koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pod slnkom Turína koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Pod slnkom Turína koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Pod slnkom Turína koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kristína je Slovenka. Po rokoch strávených v Bruseli nasleduje manžela spolu s ich dvoma synmi za prácou do Turína, kde sa chcú usadiť. Tam stretne Olgu, južanku z Otranta, s ktorou sa spriatelí. Ukáže sa však, že stretávanie ich rodín má ničivé následky pre všetkých. Banálny príbeh nevery…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pod slnkom Turína je 355 Kč

Výběr knih autora Ivana Dobrakovová

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Dobrakovová
Výběr knih vydavatele Marenčin PT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marenčin PT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.