Podivné konce v českých dějinách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podivné konce v českých dějinách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podivné konce v českých dějinách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podivné konce v českých dějinách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Podivné konce v českých dějinách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři svatí a jeden loupežník, dvě přemyslovská knížata a dva čeští básníci, celkem šestnáct známých i méně známých osobností, které v této knize představuje zkušený autor literatury faktu Jan Bauer, má jedno společné – podivný konec. Někdo byl zavražděn, jiný sťat nebo oběšen na šibenici,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Podivné konce v českých dějinách je 201 Kč

Výběr knih autora Jan Bauer

Zobrazit všechny knihy autora Jan Bauer
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.