Války božích bojovníků - Populární historie husitské doby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Války božích bojovníků - Populární historie husitské doby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Války božích bojovníků - Populární historie husitské doby koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Války božích bojovníků - Populární historie husitské doby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Války božích bojovníků - Populární historie husitské doby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vychází k 600. výročí vypuknutí husitské revoluce Před šesti sty lety začala vyházením novoměstských konšelů z okna radnice husitská revoluce. Krátce nato zemřel český král Václav IV. Jeho mladší bratr a zákonný dědic římský a uherský král Zikmund Lucemburský se však nemohl pro nepokoje v zemi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Války božích bojovníků - Populární historie husitské doby je 253 Kč

Výběr knih autora Jan Bauer

Zobrazit všechny knihy autora Jan Bauer
Výběr knih vydavatele Brána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.