Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Janu Žižkovi jsou věnovány další a další publikace, avšak na jeho nástupce Prokopa Holého je upřena mnohem menší pozornost. Známý a oblíbený autor historických knih Jan Bauer tento dluh ve výročním roce husitské revoluce napravuje, a to zasvěcenou a čtivou formou. Je to namístě: vždyť přízviska…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo po Žižkovi - Životní příběh Prokopa Holého řečeného Veliký je 212 Kč

Výběr knih autora Jan Bauer

Zobrazit všechny knihy autora Jan Bauer
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.