Poison

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poison koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Poison koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Poison koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poison koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
"As every amateur toxicologist knows, the difference between a poison and medicine is often simply the dose."There is no weapon as insidious, as seductive or as mysterious as poison. In this terrifying account of history''s silent assassin, discover the gripping tales of users, abusers and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poison je 293 Kč

Výběr knih autora Ben Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora Ben Hubbard
Výběr knih vydavatele Welbeck

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.