Pokoj v barvách štěstí 10

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pokoj v barvách štěstí 10 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 10 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 10 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 10 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dívka se na vlastní pěst vydává zpět do Tokia, kde hodlá svoje rodiče přesvědčit, aby nenechávali zveřejňovat skicu únosce a stáhli obvinění. Povede se jí to? Chci sama rozhodovat o vlastním štěstím.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pokoj v barvách štěstí 10 je 221 Kč

Výběr knih autora Hakuri

Zobrazit všechny knihy autora Hakuri
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.