Pokoj v barvách štěstí 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pokoj v barvách štěstí 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pokoj v barvách štěstí 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

Pokoj v barvách štěstí 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pokoj v barvách štěstí 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednoho dne dojde k únosu mladé dívky. Pro ni je to ale nový začátek, poprvé začne doufat ve šťastný život. Ona mu slíbí, že si ho vezme. On se jí za to snaží do života vnést co nejvíc šťastných chvil. Jedná se o únosce a jeho oběť… Tak proč k sobě mají tak blízko?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pokoj v barvách štěstí 1 je 210 Kč

Výběr knih autora Hakuri

Zobrazit všechny knihy autora Hakuri
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.