Poradce 1/2021 - Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poradce 1/2021 - Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Poradce 1/2021 - Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

Krátký popis
Legislativní změny, přijímané v souvislosti s pandemií koronaviru, se dotýkají i oblasti zdravotního pojištění. Kromě toho se v uplynulých letech například zvyšovala minimální mzda jako minimální vyměřovací základ zaměstnance a vyměřovací základ pro platby pojistného osobami bez zdanitelných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poradce 1/2021 - Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem je 151 Kč

Výběr knih autora Antonín Daněk

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Daněk
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.