1000 řešení 6-8/2019 - Insolvenční zákon, Cestovní náhrady, OSVČ a snížení záloh ve zdravotním pojištění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1000 řešení 6-8/2019 - Insolvenční zákon, Cestovní náhrady, OSVČ a snížení záloh ve zdravotním pojištění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
1000 řešení 6-8/2019 - Insolvenční zákon, Cestovní náhrady, OSVČ a snížení záloh ve zdravotním pojištění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace 1000 řešení formou dotazů a odpovědí radí při problémových otázkách z odborné praxe a upozorňuje na aktuální změny zákonů. Autoři jsou renomovaní odborníci dané oblasti. Za každou kapitolou je uvedení odkaz na použité zákony a příspěvky, Insolvenční zákon ukládá dlužníkovi, který je…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Eva Dandová, Martin Děrgel, Petr Taranda, Antonín Daněk
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.