100 otázek a odpovědí - Výdaje, Mzdy / Daňové výdaje, Nedaňové výdaje, Závislá činnost - daň z příjmů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 otázek a odpovědí - Výdaje, Mzdy / Daňové výdaje, Nedaňové výdaje, Závislá činnost - daň z příjmů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odborná publikace, která přináší odpovědi a řešení z účetní, daňové, mzdové a personální praxe související s novelami zákonů. Každá publikace obsahuje otázky a odpovědi na 2 aktuální témata, které reagují v daném období na novelizované zákony. Titul obsahuje: Výdaje – V zákoně o daních z příjmů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 otázek a odpovědí - Výdaje, Mzdy / Daňové výdaje, Nedaňové výdaje, Závislá činnost - daň z příjmů je 105 Kč

Výběr knih autora Ladislav Jouza

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Jouza
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.