Posedlí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 528 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Posedlí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Chtělo by se říct, že hrdinové prózy Lubomíra Macháčka jsou posedlí láskou, ale nebyla by to celá pravda, jsou posedlí svým bytím, tím, jak žijí, co cítí, kčemu směřují, jaké úkoly si kladou, aby mohli, až budou vzávěru své cesty bilancovat život, předat svým potomkům výsledky své práce…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lubomír Macháček

Zobrazit všechny knihy autora Lubomír Macháček
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.