Vrchní komisař má rád Poirota

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vrchní komisař má rád Poirota koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vrchní komisař má rád Poirota koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vrchní komisař má rád Poirota koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vrchní komisař má rád Poirota koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Není skladem

Vrchní komisař má rád Poirota koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osmý díl knižní edice KRIMI POVÍDKY s titulem „Vrchní komisař má rád Poirota“ přináší nové napínavé příběhy z pera Lubomíra Macháčka. Nejen mrazivá tajemství a falešná svědectví, důmyslná alibi či zdánlivě nesmyslné motivy, ale i historické křivdy a nízké lidské pudy defilují před naším zrakem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vrchní komisař má rád Poirota je 245 Kč

Výběr knih autora Lubomír Macháček

Zobrazit všechny knihy autora Lubomír Macháček
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.