Poslední argument králů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední argument králů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Poslední argument králů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední argument králů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Poslední argument králů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední argument králů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
429 Kč
Není skladem

Krátký popis
POZOR: Poslední kusy, lehce opotřebované časem.Přichází konec. Logena Devítiprsťáka už možná čeká jeho poslední bitva, ale ta bude stát za to. Po celém Severu zuří boje, král Seveřanů se pořád drží a zastavit ho může jen jediný člověk. Jeho nejstarší přítel, jeho nejstarší nepřítel: je čas, aby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední argument králů je 389 Kč

Výběr knih autora Joe Abercrombie

Zobrazit všechny knihy autora Joe Abercrombie
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.