Pošli po mňa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pošli po mňa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pošli po mňa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pošli po mňa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pošli po mňa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pošli po mňa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Príbeh plný bolesti a nehy, ktorým sa ako červená niť vinie sila lásky, túžby a veľkej rodinnej súdržnosti. Mladá Annelise pracuje v obľúbenej pekárni v nemeckom mestečku Feldenheim, ktorá patrí jej rodičom, a sníva o šťastnej budúcnosti. V krajine sa dostáva k moci fašizmus, protižidovské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pošli po mňa je 352 Kč

Výběr knih vydavatele Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.