Kdo bydlí v lese? (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kdo bydlí v lese? (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
ZÁBAVNÉ LEPORELO PRO NEJMENŠÍ ČTENÁŘE | Na každé stránce najdeš okénko,posuň ho, vytáhni a zjisti,kde bydlí lesní zvířátka.Leporelo s pohyblivými prvky,ideální pro malé ručičky.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sonia Baretti

Zobrazit všechny knihy autora Sonia Baretti
Výběr knih vydavatele Drobek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Drobek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.