Poupata. Křehké i rabiátské texty z let 1938—1952

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poupata. Křehké i rabiátské texty z let 1938—1952 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Soubor textů z let 1938—1952, jehož první vydání bylo krátce potom, co vyšlo (v roce 1970) v rámci normalizačních čistek skartováno. Ilustrace Vladimír Boudník.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poupata. Křehké i rabiátské texty z let 1938—1952 je 250 Kč

Výběr knih autora Bohumil Hrabal

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Hrabal
Výběr knih vydavatele Maťa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maťa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.