The Little Town Where Time Stood Still

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Little Town Where Time Stood Still koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Little Town Where Time Stood Still koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Little Town Where Time Stood Still koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Little Town Where Time Stood Still koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
'Folks, life is beautiful! Bring on the drinks, I'm sticking around till I'm ninety! Do you hear?'A young boy grows up in a sleepy Czech community where little changes. His raucous, mischievous Uncle Pepin came to stay with the family years ago, and never left. But the outside world is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Little Town Where Time Stood Still je 258 Kč

Výběr knih autora Bohumil Hrabal

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Hrabal
Výběr knih vydavatele Penguin Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.