Why I Write? And Other Early Prose Pieces

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 440 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Why I Write? And Other Early Prose Pieces koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Why I Write? And Other Early Prose Pieces koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Není skladem

Krátký popis
Překlad raných próz Bohumila Hrabala vychází z prvního svazku Hrabalových spisů, nazvaného Křehký dluh. V těchto existenciálně laděných experimentujících textech se poprvé setkáváme se zásadními postavami jeho tvorby, například se strýcem Pepinem, který je uveden i jako spoluautor jedné z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Why I Write? And Other Early Prose Pieces je 425 Kč

Výběr knih autora Bohumil Hrabal

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Hrabal
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.