Pozor sůl!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozor sůl! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pozor sůl! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozor sůl! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozor sůl! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozor sůl! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozor sůl! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ze všech stran slyšíte o tom, že nemáte solit. Doma už téměř nesolíte, ovšem přesto je vaše spotřeba soli obrovská. Pokud hledáte důvod, budete překvapeni, kolik skryté soli zkonzumujete, aniž to tušíte. Tato kniha je určena lidem, kteří - se chtějí začít vážně starat o to, kolik soli resp.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozor sůl! je 247 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Jonáš, Jiří Kuchař, Légl Miroslav
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.