Práce a mzdy 8/2021

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Práce a mzdy 8/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Práce a mzdy 8/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
PaM radí při řešení složitých úloh, nabízí správné postupy a články odborníků na aktuální témata z oblasti vzdělávání a školení zaměstnanců. Pracovní problémy řeší prostřednictvím příspěvků, příkladů, otázek a odpovědí. Úplné znění zákonů k dané problematice je uvedeno přímo vpříspěvcích.…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Poradce s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.