Daně, účetnictví, vzory a případy 1-2/2021

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daně, účetnictví, vzory a případy 1-2/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Daně, účetnictví, vzory a případy 1-2/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konec roku v účetnictví - harmonogram účetní závěrky Zpracování účetních informací představuje pravidelně se opakující cyklus prací: – průběžné zachycování transakcí na základě podvojného zápisu v průběhu účetního období, – finální zpracování s cílem sestavení účetní závěrky k rozvahovému dni.…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Eva Dandová, Vladimír Hruška, Zdenka Cardová
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.