Daně a účetnictví bez chyb, pokut a penále. 3/2021

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daně a účetnictví bez chyb, pokut a penále. 3/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Daně a účetnictví bez chyb, pokut a penále. 3/2021 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zákonem č. 540/2020 Sb. dochází v zákoně o daních z příjmů s účinností od 1. 1. 2021 k zavedení paušální daně pro určité skupiny poplatníků s příjmy ze samostatné činnosti, přičemž současně se ruší uplatnění daně stanovené paušální částkou dle dosavadního § 7a ZDP. Novele zákona o daních z…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Eva Sedláková, Václav Benda, Zdenka Cardová
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.